Organizacja Międzyzakładowa NSZZ "Solidarność" Górnictwa Węgla Brunatnego Zagłębia Konińsko-Turkowskiego
ul. 600-lecia 9, 62-540 Kleczew, e-mail: solidarnosc@kwbkonin.pl, tel. (063) 247 63 42, fax. (063) 247 65 42

18/02
2013

Poronin 15-17.02.2013 r.

Opublikował admin w kategorii AKTUALNOŚCI

Szczęśliwie i radośnie powróciła wycieczka w zimowe Tatry. Pierwszego dnia w czasie wolnym część grupy moczyła się w Bukowinie Tatrzańskiej na basenach termalnych, a druga część zaliczała trasy od skoczni i ścieżki pod reglami,  po centrum Zakopanego. Drugiego dnia całodzienna wycieczka z przygodami ale wystartowała. Z przewodnikiem Gąsienicą przeszliśmy od Zazadniej, przez kościółek w Wiktorówce, polanę Rusinową i zeszliśmy z przygodami do parkingu w Palenicy Białczańskiej. Następnie przejechaliśmy pod Gubałówkę i halę Szymoszkową, skąd dwoma drogami (dwie grupy) wjechaliśmy na grzbiet Gubałówki. Potem powrót, obiadokolacja i wieczorek zapoznawczy. Ostatniego dnia grupa podzieliła się dość znacznie. Mieliśmy piechura, który poszedł do doliny Kościeliskiej i Strążyskiej, mieliśmy narciarzy, część pojechała do Zakopanego, część do kościoła na Krzeptówkach, a część odwiedziła Chochołów. Powróciliśmy do Konina po północy. Zdjęcia w terminie późniejszym w Galerii.